piątek, 26 października 2012

Ze sklepowej półki: Snickers dark

Kolejna nowość wyłowiona na półce sklepowej. Nie wiem dlaczego, najbardziej w oczy mi się rzucają nowości z działu słodyczy;). Ten akurat batonik wypatrzyłam w Lidlu(swoją drogą można tam już kupić świąteczne słodycze- ach ten chlebek marcepanowy z nugatem!). Co takiego mam do powiedzenia na temat tego produktu?



Co pisze producent?
"Nugatowe nadzienie z prażonymi orzeszkami ziemnymi, oblane karmelem i ciemną, mleczną czekoladą."

Skład:
Cukier, syrop glukozowy, orzeszki ziemne, miazga kakaowa, pełne mleko w proszku, tłuszcz kakaowy, tłuszcz roślinny, odtłuszczone mleko w proszku, laktoza, serwatka w proszku, tłuszcz mleczny, sól, barwnik(e150d), lecytyna sojowa, zhydrolizowane białko mleka, naturalny ekstrakt z wanilii.

Wartość kaloryczna: 
  490 kcal/100 gram, białko-9,2 gram, węglowodany- 56,5 gram, tłuszcze- 24,8 gram.

Cena:
Z tego co pamiętam batonik kosztował 1,59 zł. Waży standardowe 51 gram. został zakupiony w Lidlu i nigdzie wcześniej go nie widziałam.


Co ja sądzę:
Choć nie pałam jakąś wielką miłością do tego batonu to skusiłam się, myśląc że będzie po prostu mniej słodki niż pierwowzór. Jest to złudna nadzieja, bo moim skromnym zdaniem poza kolorem czekolady baton nie różni się niczym od tego w mlecznej czekoladzie. Tu zresztą też ona jest- tylko że ciemna. Snickers ogólnie ma jedną zaletę- zjadam go przez dwa dni bo jest tak piekielnie słodki. Coś dla fanów tego batonowego nurtu;). Osobiście więcej się nie skuszę, ze względu na tą słodycz i skład gdzie jest właściwie tylko cukier i tłuszcz.



9 komentarzy:

  1. brzmi kusząco ta ciemna czekolada :) lubię próbować nowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wciąż mam nadzieję, że w końcu znajdę marsa w ciemnej czekoladzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest możliwe w świecie reklamy! Nie słyszałam jeszcze o ciemnej (ja za taką rozumiem gorzką czekoladę min. 70% kakao, ale nawet niech by było 60%) i jednocześnie mlecznej czekoladzie. Moim zdaniem - chwyt marketingowy i nic więcej. Cukier i tłuszcz, przekładane cukrem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie czekolada różni się smakiem od tej w zwykłym Snickersie. Mi bynajmniej bardziej smakuje Dark.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zjadłem i czuć było mocniejszy smak kakao. A autorka nie wiem czego się spodziewała po batonie, który w znacznej części składa się z karmelu.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiaj kupiłam w lidlu mi smakuje cena 1.16zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie wrażenia smakowe są dużo lepsze jak przy standardowym Snickersie. Moje subiektywne odczucie jest takie że jest mniej słodki, być może za sprawą ciemnej czekolady i wydaje się mieć nieco mniej tej słodkiej masy pod orzeszkami. Obecnie są moim hitem. pochłaniam 5-6 dziennie.
    Krecik

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmmm najlepszy batonik na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo można się dowiedzieć z tego bloga... Rewelacja


    seksowne dziewczyny,

    radio elka randka,xhamster live

    OdpowiedzUsuń